-->

SURVİVOR 2019 BORA EDİN KİMDİR?

 Survivor 2019 Türkiye Yunanistan yarışmacısı 34 yaşında ki Bora Edin  crossfit eğitmeni yarışmaya İstanbul'dan  katılıyor. Hem profesyonel hem amatör olarak futbol oynadı. Crossfit yarışmalarında dereceleri var.

  • Bora Edin 1984 İstanbul doğumlu.
  • Fitness eğitmenliği yapan Edin, bir çok spor dalıyla haşır neşir durumda.
  • Lise eğitimini aldığı Malta‘da ve İsviçre‘de amatör olarak futbol oynadı.
  • Badminton, basketbol, yüzme ve wakebord yaptı.

Diğer adaylar gibi kendisini tanıtan Bora Edin, spor geçmişini ve iddiasını şu sözlerle ortaya koydu: Hemen her sporu yapıyorum. Malta'da futbol oynadım . Hem profesyonel hem amatör futbol oynadım. Crossfitt'de de derecelerim var. Badminton oynadım, basketbol oynadım birçok sporu yapıyorum. Geçen yıl bebeğimizi kaybettik o yüzden katılamadım. Orada olmayı çok istiyorum. Birinci olursam, hırsım, pes etmemem ve centilmenliğim sayesinde olacağım. Şu an bu videoyu kim izliyorsa 2019 Survivor şampiyonunu izliyor diyerek rakiplerine iddalı olduğunu  gösterdi.


Facebook

0 comments