-->

SPORA YENİ BAŞLADIM NE YAPMALIYIM

TEBRİKLER


Öncelikle tebrikler hayatınızda büyük bir dönüm noktasına girdiniz.
Çevrenizde söylenen sözlere aldırış etmeden hedefinize yoğunlaşmanız gerekiyor.
Asıl zorluk burada başlıyor insanlar sizi eleştirecek başarısız olduğunuzu söyleyecek bırakmanız gerektiğini düşünecekler...
Bu durum sizin motivasyonunuzu kötü etkileyecek ve haliyle branşınızda almak istediğiniz verimi göstermeyecek.

NE YAPMALIYIM


Dediğim gibi insanlar at gözlüklerini çıkarmıyorsa eğer siz bir at gözlüğü seçip kendinize onu takmalısınız. Çünkü insanlar yürüdüğünüz yoldaki çektiğiniz çilelere bakmaz sonuçlarınıza odaklanır.
Arkanızda ne bıraktınız ne kadar kan kaybettiniz onları ilgilendirmez.
öncelikle sizle sorumlu olan hocanızla muhabbetinizi kesmeyin. sürekli kendinizi kontrol edin aynaların karşısında zamanınızı geçirin.
mesela kilo vermek hedefiniz ise kendinize kilo periyotları belirleyin ör.
100-95-93-90....   ve kendizi periyotlarda ödüllendirin bu ödül abur cubur veya fastfood yemekler olmamalı tatil güzel bir kıyafet veya dinlenme günü olarak belirleyin.



ADAPTASYON SÜRECİMİ TAMAMLADIM
Artık bu işin içinde bende vardım diyebiliyorsanız işiniz daha da zorlaşmış demektir.
Yukarı tırmandıkça yer çekimi sizi daha çok zorlar artık sevdiğiniz insanlar sizi tanıyamadıklarını söylüyor bazı dostlarınız size kin güdüyor aileniz yaptığınız işten vazgeçmenizi istiyor.
Paranız tüm suyunu çekti...
Ama artık siz hedefinize koşan bir sporcusunuz milyonlarca rakibiniz var ve hepsi güçlü.
Sporun verdiği öz güven sebebiyle yere kolay kolay düşmüyor kendinizi güçlü hissediyor herkesi karşınıza alabileceğinize inanıyorsunuz.
Herkes size bir şeyler öneriyor ve hepsi birbiriyle çelişiyor. Ama siz artık kendi vücudunuzun ne istediğini biliyorsunuz bu yüzden onları aldırış etmenize gerek yok.
Kendinize bir müzik tarzı belirlediniz ve sizi hedefinize yoğunlaştırdı
ŞAHSEN ben Türkçe müzikleri tercih ettim çünkü sözleri beni daha fazla motive ediyordu
mesela pes edecek kadar yorulduğum zaman HAYKİ&SAİAN-BENİM DÜNYAM adlı parça tekrar kendimi toplamam için beni tetikliyordu dinlemenizi öneririm.
Artık basit bir insan olmadığınızın farkına varın ve ona göre hayatınızı şekillendirin

ARTIK HEDEFİME ULAŞTIM/YAKLAŞTIM






Zirveye çıkmak basittir zor olan orada kalmak.
Bu aşamadaysanız hayatınız eğlenceli bir hal alır çünkü eski dostlarınızla artık görüşmüyor ailenizle sohbet etmiyor insanlar sizinle konuşurken istemeden de olsa övüyor başarınızı kıskananlar artık çaresiz bir şekilde size hayranlıkla bakıyor.
Sizin bu durumda yapmanız gereken şey hayatınızı yaptığınız spora göre şekillendirmek giysileriniz yemekleriniz sohbetiniz bile...
Girdiğiniz ortamlardaki muhabbetler sizin üzerinize dönecek daha entel insanlar kabul etmek gerekirse televizyonda izlediğiniz kızlar gibi kızlarla artık arkadaş sevgili olacaksınız tarzı ve parası olan erkekler le arkadaş eğer kadınsanız erkeklere söylediğim durumların 2 katı...

olay bundan ibaret seçiminizi yapmanız gerekiyor fakat anlattığım aşamaların 6-7 ay içinde olmadığını bilmeniz gerekiyor kendinize sağlıklı bakın. sormak istediğiniz sorularınızı ve yazmamızı istediğiniz yazıları bize bildirin









Facebook

0 comments